http://inspiredbydave.blogspot.se/search/label/Om%20mig

lördag 14 februari 2015

NYTT TEAM - En naturlig övergång


Det har varit lite statiskt med uppdatering kopplat till text här på bloggen. Men det betyder inte att det inte händer något i det jag strävar och kämpar för. Tillvaron har varit något tuff på sistone vilket påverkat motivationen att upprätthålla saker och ting, framförallt när det kommer till träningen. Jag har tränat, men inte lika strukturerat som innan. Fokus har legat mer på att bibehålla den mentala hälsan och den för mig en något stressfylld tillvaro med bl.a en dotter som varit sjuk. Det är lite annat som händer också, men det väljer jag att ta upp senare, om ett par veckor eller kanske månader.


Under veckan som gått har jag varit i dialog med ett företag som heter Swedish Supplements. Dialogen har varit väldigt positiv där jag fått erbjudandet att ansluta till detta team och denna skara atleter som är i Team Swedish Supplements. Jag skulle gissa på att en del av er kanske är bekant med produkten och PWO:n "F#cked Up" som kommer från SS.





Vidare är SS en tillverkare inom kosttillskottsbranschen som både uttrycker och visar att man utöver kvalitet vill lägga fokus även på smakerna i produkterna. Jag har redan hunnit testa ett par av dessa, och kan verkligen bekräfta det dom säger. Jag menar på att Swedish Supplements följer "modetrenden" inom branschen där just smakerna på produkterna för många är en väldigt kritisk punkt, och det ska bli riktigt spännande och intressant att framöver få ta del av dessa produkter i större utsträckning och låta dessa vara en del av det som kommer att ta mig till mitt mål att tävla i Men´s Physique under detta år.

Trygghet är av stor vikt för mig och för detta team har jag ett väldigt stort förtroende då jag kommer att arbeta med många av de individer som jag arbetat med tidigare kopplat till fitness. Detta gjorde också att övergången kändes väldigt naturlig och gick väldigt smidigt till.

Jag ser fram emot att vara allt mer frekvent och hålla er uppdaterade kring både Swedish Supplements inom kort med nya spännande produkter, men självklart ska ni även få följa min satsning där jag allt jämnt har Men´s Physique världsmästaren Law Shala som coach. Gå gärna in och gilla Inspired by Dave på Facebook för att hänga med mig i det jag gör!

/Dave

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar