http://inspiredbydave.blogspot.se/search/label/Om%20mig

söndag 12 oktober 2014

Obey the Law... Part two!


En vecka efter SM i Västerås kommer lite av en uppdatering, men också en bekräftelse på att jag valt och inlett ett samarbete med en pålitlig och duktig individ. Min coach Law Shala fick under söndagen förra helgen ta emot en guldmedalj i Men´s Physique och står nu som svensk mästare. Som belöning för allt slit och hårt arbete kommer Law tillsammans med landslaget få åka till Island på de Nordiska Mästerskapen som äger rum den 1:a november. En mycket fin merit där han absolut har en mycket goda chanser till en fin placering, varför inte ytterligare en guld medalj?







Det känns självklart bra att få vägledning och bli coachad av Sveriges bästa, i det moment som jag själv kommer att tävla i. Jag har redan nu efter en månad med det nya träningsschemat jag blivit tilldelad börjat se fina resultat. Det har blivit en ordentlig upptrappning i mängden träning, men jag har full förståelse för att detta är nödvändigt för att kunna få de resultat som både jag och Law är ute efter. Att jag ligger på överskott gör det lite lättare för mig att hantera mängden träning.

Jag vill rikta ett stort grattis till Dig Law till en riktigt bra prestation. Och som så många gånger vill jag mena på att du förutom som egenskap av min coach, också är en stor förebild i det du gör och jag har fullt förtroende för hur du valt att lägga upp saker för mig i min träning. Så nu är det bara att kämpa vidare, på våra olika håll, men ändå tillsammans.

/"Dave"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar