http://inspiredbydave.blogspot.se/search/label/Om%20mig

fredag 17 oktober 2014

Fightershop.se och sista utropet för REA på Live & Fight kollektionen!




Har ni inte klart för er vad ni ska göra denna fredagkväll och under lördagen imorgon (den 18:e) så kommer jag här med ett riktigt hett tips!

Med ett gediget utbud av plagg från Live & Fight kollektionen har fightershop.se t.o.m den 18:e oktober 15% rea på hela deras utbud kopplat till just Live & Fight. Olimps snabbt växande klädkollektion gör allt mer avtryck runt om i fitness världen och lämnar spår av kvalitet och personlighet. Anledning till den ökade populariteten ser jag i min personliga kontakt med kunder hänger ihop med just det jag nämner, kvalitet, personlighet och rakt igenom väldigt unika plagg.

Förutom fightershop.se finns Fightershop även som fysisk butik där denna är belägen i Haninge. Information/öppettider gällande butiken är som följer:

Måndag Kl 13.00-17.30
Tisdag   Kl  13.00-17.00  18.00-19.30
Onsdag Kl 13.00.17.30
Torsdag Kl 13.00-17.00   18.00-19.30
Fredag Kl 13.00-16.00
Lördag Kl 11.00-14.00
Söndag  stängt

Adress
Nynäsvägen 3C
136 47 HANINGE
(Bredvid MIO Möbler, Haninge)

Tel: 070-481 41 10
E-post: info@fightershop.se

(Återigen, sista utropet för att handla med 15% REA. Gäller t.o.m imorgon 18:e oktober!)


Nedan följer ett par av mina personliga favoriter från Live & Fight kollektionen:

Olimp Icon Tee

Paramount Polo Tee White

Olimp Protest Sleeveless Tee-Burgundy

Olimp Testosterone Tee
 
 
 
Och även ur damkollektionen ser jag gärna till att förmedla ett par favoriter


Olimp Ride Free Lady´s Tee- Green

Olimp Rose Skull Lady´s Tee

 Och här nedan är den snygga Olimp Voodoo Motors

Mycket nöje! :)

/"Dave"
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar