http://inspiredbydave.blogspot.se/search/label/Om%20mig

onsdag 12 mars 2014

Ytterligare en nyhet kopplat till Inspired by Dave!


Alltomkosttillskott.com presenterar Dave´s Corner!

Ännu ett tecken på uppmärksamhet och erkännande kom till mailen på Inspired by Dave för ett par månader sedan. Det var en av upphovsmännen till en denna sida alltomkosttillskott.com, Sveriges största sida för prisjämförelse av kosttillskott. I mailet kunde jag tyda en väldigt välformulerad text som gav mig mycket positiva vibbar. Nu har det som sagt gått en tid sedan mailet kom, som var starten på det ni kan skymta nedan :)
 
 
 
Sidan har som syfte, precis som jag nämner ovan, att jämföra kosttillskott med en prisdifferens med upp till 70%! På Dave´s Corner kommer du få ta del av artiklar, möjlighet till kontakt för tips och råd kring kost och hälsa, recensioner av produkter från Olimps breda utbud och mycket annat som fortfarande är under utveckling. Ytterligare innehåll som kommer att kunna ses på Dave´s Corner:
 
  • DS Personal Training som står för Sveriges bästa utbildningar av Personliga Tränare, kostrådgivare men även många andra kategorier som riktar sig mot fitness och hälsa.
  • Olimp Live & Fight klädkollektion som står för ett väldigt unikt urval av plagg som måste upplevas för att verkligen förstå vad det är jag pratar om när jag säger kollektionen erbjuder den högsta kvaliteten på marknaden.
 
Jag ser denna sida som en mycket fin möjlighet att hitta Din favoritprodukt till bästa möjliga pris. Då jag själv varmt rekommenderar produkter från Olimp Sport Nutrition kanske detta även är ett märke som du inte kan eller vill byta från. Då anser jag det väldigt passande att genom sökmotorn på alltomkosttillskott.com t.ex Olimps nya smak på BCAA Fruit Punsch till billigaste möjliga pris.
 
Sidan finns även på facebook där du kan hålla dig uppdaterad kring priser på dina favoritprodukter. Säkerställ att du får ta del av detta genom att Gilla sidan Här... :)



Stort tack för bemötandet och fortroendet, säger jag till Sandro och Pierre!
 
/"Dave"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar