http://inspiredbydave.blogspot.se/search/label/Om%20mig

tisdag 11 mars 2014

NU I BUTIK!




11:e mars och...

...en speciell dag, en speciell tidning, ett speciellt nummer, och framförallt en speciell känsla att kliva in på ICA Maxi för att lägga beslag på Mitt exemplar av Fitness For Men.



Jag är otrolig glad, stolt och tacksam över att få utgöra en del i en av Sveriges bästa tidningar med fokus på fitness och hälsa, då det är just dessa områden som ligger mig själv väldigt nära. För min egen del är det just nu mycket fokus på fitness delen där hälsan snällt får följa med. Men när det kommer till mitt sätt att nå ut till er andra med inspiration och motivation, är det utan tvekan hälsa och hur vi kan utveckla detta, som för mig är av större vikt att förmedla.

På sidan 60 i detta extra tjocka nummer hittar ni en intervju bestående av två hela uppslag, som behandlar en del av det jag nämner ovan. Intervjun och dialogen har ägt rum med tidningens chefredaktören Olof Jisborg, där jag starkt vill lyfta att han skött detta på ett mycket proffsigt och helt klanderfritt sätt. Ett stort tack till Dig Olof och alla som ligger bakom varje liten del av tidningen.

Oavsett hur stor del Inspired by Dave och uppstarten av bloggen har i detta, finns det personer som längs vägen bidragit med visdom, stöd och inspiration för att ta ytterligare steg i rätt riktning. David Samuyiwa, grundare av DS Personal Training (DS Trademark) är en av dessa. Det är även andra personer som har bidragit med inspiration och motivation vilket i sin tur varit en form av vägledning för mig. Detta belyser jag i intervjun tillsammans med framtidsplaner och en massa annat som ni väldigt gärna får ta del av genom att inhandla ett eget exemplar!

Det finns ytterligare anledning att köpa ett exemplar där jag kommer att förklara detta närmare inom kort :) Jag ser fram emot att fortsätta min resa och att utveckla det jag gör, med erat fina stöd och alltid med nedanstående citat i åtanke ser jag bara möjligheter...


/"Dave"

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, minsann Sandro, det är härligt! Tack för allt stöd och pepp! :)

      Radera
  2. Tack själv David! :) Ett sant nöje att samarbeta med dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra Olof! Har läst igenom övriga delar av tidningen också, och som vanligt är det väldigt intressant och nyttig läsning varje gång man vänder på bladet :)

      Radera