http://inspiredbydave.blogspot.se/search/label/Om%20mig

söndag 30 mars 2014

Festresor VS träningsresor...

 
Är du sugen på att uppleva en av världens häftigaste house festivaler och samtidigt njuta av sol, bad och vackra landskap? Boka Ultra Europe i Kroatien med segling i en vecka fr 5990 kr.
 
 
 
Festresor VS träningsresor... Eller både och?
 
Jag har alltid velat besöka Kroatien sedan jag första gången för ca 7-8 år sedan hörde min mor tala om för mig hur vackert det var där. Jag upplever att detta land de senaste åren har exploderat när det gäller turism vilket såklart blivit en trigger för mig att åka dit, som jag hoppas kunna göra ganska snart.
 
Vidare skulle jag vilja ta upp hur träningsresor blir allt mer populärt för folk att åka på, vilket jag fullkomligt älskar. Under semestermånaderna är det många som känner att det är en period att bara vara och ta det lugnt, men där jag ser ett tillfälle att ägna desto mer tid till träningen. Vi är såklart alla olika när det kommer till träning, men om det är så att du känner att du behöver komma igång så är mitt tips att göra detta när du verkligen har tid, dvs på semestern. När du kommer tillbaka till arbetet igen kommer du ha bättre förutsättningar och mer energi i utförandet av ditt arbete.
 
Så, varför tar jag upp Insoundia här? Jo, dels för att som jag nämner, att jag är riktigt nyfiken på Kroatien. En annan orsak är för att jag gärna vill ta upp våra olika synsätt på festande där alkohol per automatik ofta utgör del i våra tankegånger. Så behöver det inte alls vara anser jag. Jag har vänner som absolut gillar att festa, men utan att blanda in alkoholen. För dessa personer är det umgänget och dansen som gör festen, inte alkoholen.
 
Men det bästa måste jag säga är att jag fått nys om att det via en kontakt i farmtiden eventuellt kommer att erbjudas just träningsresor i Split, Kroatien. Är du inte ute efter träningsresor finns annars alternativet att göra som jag tänker när jag ska ut och resa, nämligen att i förväg kolla upp vilka träningsmöjligheter som finns att tillgå dit jag ska.
 
 Bild hämtad från Filomena Spa & Lifestyle Club Split
Vart du än planerar att åka kan du med hjälp av planering och vilja försöka hitta lösningar och alternativ till träning och, dvs om du väljer att göra det...
 
/"Dave" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar