http://inspiredbydave.blogspot.se/search/label/Om%20mig

lördag 5 oktober 2013

The place to be...


SM i Västerås

Mycket trevliga saker äger just nu rum i Västerås. Jag hade verkligen velat vara där för  att hälsa på och träffa mina  Olimp kollegor som är på plats. Givetvis även för att ta del av tävlingen som även den kan kopplas till Olimp genom formstarka representanter för företaget som ständigt utvecklas och växer.
Therese "Tess" Svedbom är en av de atleter som är på plats för att representera Olimp, denna gång kommer hon befinna sig i deras monter under SM helgen. Tävlandet kommer hennes make Björn för som kliver upp på scenen imorgon. Är du på plats, besök gärna Olimps monter och shoppa loss lite, och passa då även på att snappa upp massor av inspiration och tips från bland annat Therese.
Jag kommer som sagt själv inte befinna mig där, med stor anledning av att jag känner att jag behöver förbereda mig lite mer och bättre inför starten på min PT/kostrådgivar utbildning på DS Personal Training School. Men det är ändå ett par personer jag på avstånd skulle vilja önska ett extra lycka till som kommer befinna sig på scenen i helgen. Det är personer som för mig inspirerar och motiverar att upprätthålla den livsstil jag har just nu i mitt mål att arbeta med formandet av kroppen.


Personerna jag talar om är Mauricio Del Toro och Maria Mollstedt som utgör en del av Team Olimp, och de båda har visat upp riktigt bra tajming i att toppa formen till SM. Det skulle inte alls förvåna mig om både Mauricio och Maria tar topplaceringar. Vad gäller Maria såg jag lite tidigare att hon är klar för final, kul! Jag håller tummarna för de båda medans jag gör mitt här på hemmaplan. Lycka till!
 
Och som vanligt kan ni följa resultat med frekventa uppdateringar i både bilder och text på Iron Sweat and Rock´n Roll på facebook!

/"Dave"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar