http://inspiredbydave.blogspot.se/search/label/Om%20mig

torsdag 27 februari 2014

Sverigepremiär av Generation Iron...














...tillsammans med BCAA Fruit Punsch                                                                                                                                                    
Även om höjdpunkten för min egen del var en VIP kväll på Hovet med min fru, och
konsert där Sarah Brightman stod för fantastiska toner, så var det på annan ort en väldigt lyckad kväll för Olimp.

Under gårdagen var det Sverigepremiär för Generation Iron. Man kallar dokumentären för ett "återbesök i den muskelvärld som visades i Pumping Iron". På biografen Roy i Göteborg gjorde mina Olimp kollegor något väldigt passande och som jag fick till mig något väldigt lyckat. Under kvällen hade man anordnat och möjliggjort för de besökande att ta del av nya smaken Fruit Punsch Punsch i Olimps framgångrika produkt BCAA Xplode. En av de mest sålda på marnkaden, vilket jag personligen har förståelse för :)

Även om det på sistone blivit ett par turen till Göteborg var det helt enkelt inte läge denna gång för min egen del, men ser fram emot kommande givande och intressanta anledningar att hoppa på tåget till denna stad som faktiskt lite fångat mig med dess charm.

Jag tackar Johan Sandefalk för lånet av dessa bilder nedan som får symbolisera lite av vad den framgångsrika kvällen bjöd på i Olimp anda! Får såklart även hoppas att filmen gjorde kvällen ännu mer lyckosam... :)

 


 

/"Dave"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar