http://inspiredbydave.blogspot.se/search/label/Om%20mig

tisdag 31 juli 2012

Ta vara på tiden som erbjuds!

Trots försovning igår morse kom jag iväg och kunde köra ett mycket bra och intensivt 30 minuters ryggpass. Tanken var även att köra triceps men det fanns det helt enkelt inte tid för eftersom min fru skulle åka till jobbet. Jag är riktigt nöjd över att jag kom iväg överhuvudtaget. Detta är något jag gärna delar med mig, att trots tidsbrist, pallra er iväg och kör det ni hinner. Jag lovar, det kommer vara till nytta för er! Framförallt i den mentala biten kommer det kännas väldigt tillfredsställande. Samt att ni får in rutinen och inställningen att träna det som hinns med att tränas.

Triceps hittade jag tid för under eftermiddagen. Även det en intensiv variant, på 25 minuter.



Ha detta i åtanke när ni står där och funderar huruvida ni "hinner" träna eller ej. Märker ni att ni inte hinner göra det ni tänkt...gör det ni hinner!

Detta kommer stärka er syn och ert tänk kring träning...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar