http://inspiredbydave.blogspot.se/search/label/Om%20mig

söndag 27 oktober 2013

Lite bilder från lördagens fotografering för Fitness For Men!


Nu är det ju så att sista dagen på DS Personal Training School ägt rum för oss som gått utbildningen där. Och jag tror jag talar för samtliga av oss i klassen när jag säger att det varit en helt magisk resa. Många nya vänner och ny kunskap som jag personligen känner att jag inte kunnat få bättre någon annanstans. Jag kommer att ge en liten bättre sammanfattning under veckan då jag känner att jag först behöver smälta allt, samtidigt som jag denna dag/kväll gärna delar med mig av det fantastiska avslutet som tillsammans med DS ägde rum igår.

Som jag berättade i mitt tidigare inlägg tog jag i fredags tåget till Göteborg där det blev middag och trevliga samtal ganska sent in på kvällen med David Samuyiwa, Alexander Jebril och Mahsa Khatibi.
David är grundare och Head Coach på DS. Alexander är utbildad genom DS och har idag i Malmö ett eget framgångsrikt företag med personlig träning. Mahsa är även hon utbildad genom DS och är idag en av de populära lärarna på DS Personal Training School. Alla tre mycket inspirerande individer på sitt sätt!

Nedan följer lite av en förhandstitt på vad som kommer om ett par månader i tidningen Fitness For Men. Det som kommer att hända är att jag om ett par månader kommer vara del av ett större reportage i denna tidning, som bland annat kommer att handla om min resa genom DS Personal Training School. Detsamma kommer att gälla för mina nya vänner som också befann sig på plats i Göteborg. Mycket trevligt att vara bland en sådan skara av framgångsrika personer.

Så håll till godo med dessa bilder så kommer ni om ett par månader få ta del av bra mycket bättre bilder i tidningen Fitness For Men...


Uppriggning!

Alexander med en perfekt Front Squat. David Samuyiwa
till vänster korrigerar detaljer i momentet!
Johanna Rydberg, väldigt framgångsrik inom kampsortens värld,
agerar PT!
 
Lunch efter en lång förmiddag med fotografering. Här med
Joseph Stone (vänster) och Alexander (höger) som tar för
sig av lunch bordet
 
Mahsa och Joseph roade sig lite under de "pauser" som blev 
 
Mahsa med riktigt bra känsla i sitt sätt att korrigera

Jag kommer se till att uppdatera er gällande numret med "Dave" i Fitness For Men!
 
/"Dave"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar